Queen's Quest 2: Stories of Forgotten Past (Xbox One Version)
Kun kuningas pyysi kuuluisaa alkemistia tutkimaan uskollisimman agenttinsa murhaa, alkemisti ei olisi koskaan uskonut löytävänsä varjoissa toimivien rikollisten hienostunutta verkostoa, jonka tarkoituksena oli syöstä maa kaaoksen valtaan. Suorita tutkimuksia muodonmuuttajana ja paljasta salaliitto, joka uhkaa järisyttää kuningaskunnan perustuksia.