Aniimon etukäteistilauspaketti: edistynyt laitos
Aniimo julkaistaan ilmaiseksi pelattavana 16. syyskuuta 2026 klo 10 (UTC+8). Tämän vuoksi tämän etukäteistilauskampanjan kautta tarjottava peruspeli on saatavilla ilmaiseksi. Edistyneen laitoksen etukäteistilauspaketti sisältää seuraavat pelinsisäiset palkinnot: Pelinsisäinen lisävaruste: Doggo Dude x1 *Doggo Dude on vain Xboxin etukäteistilauksen mukana tuleva esine.* Pelinsisäinen taistelupassi: edistynyt kumppanin käsikirja x1 *Edistyneen kumppanin käsikirjan palkinnot avataan vaiheittain kumppanin käsikirjan tason kasvaessa.* *Kumppanin käsikirja on pelinsisäinen esine. Lunastuksen jälkeen se on voimassa senhetkisen version päättymiseen saakka.* *Vain kumppanin käsikirjaan sisältyvä prismana aniimon muna saattaa vaihdella versiosta toiseen. Saatavan esineen tyyppi riippuu siitä, minkä version aikana se lunastettiin.* Etukäteistilausjakso päättyy 16. syyskuuta 2026 klo 09.59 (UTC+8).