WWE 2K23 - Xbox One Ruthless Aggression -paketti
Tämä tuote ei ole enää ostettavissa 1/11/2024 jälkeen. HUOMAA: Kaikki WWE 2K23 -pelin moninpelipalvelimet suljetaan 6/1/2025. Sen jälkeen kaikki verkkopalvelimia edellyttävät pelin toiminnot lakkaavat toimimasta. Lähde muistojen matkalle ja paljasta ARMOTON AGRESSIOSI Ruthless Aggression -paketilla, joka sisältää throwback-versiot John Cenasta The Prototypena, Batistasta Leviathanina, Randy Ortonista ja Brock Lesnarista. Lisäksi saat pääsyn WrestleMania 22 -areenalle sekä John Cena Legacy Championshipiin.