War Thunder - "Tracks of Victory" Bundle
Tämä paketti sisältää: A43 Black Prince Pack; M10 Achilles Pack; IS-2 Revenge for the Hero brother Pack; T-34-85E, 1945 Pack; M18 Black Cat Pack; М5А1 5th Canadian Armoured Division Pack. Kaikki premium-ajoneuvot antavat sinulle mahdollisuuden ansaita enemmän tutkimuspisteitä ja hopealeijoneja, ja ne on varustettu kaikilla saatavilla olevilla modifikaatioilla. Premium-tilillä (myös ostettavissa Golden Eagles-pelissä) ansaitset enemmän tutkimuspisteitä ja hopealeijoneja taisteluissa tietyn määrän päiviä. Tämä on kasautunut premium-ajoneuvojen bonuksiin! Korvausta ei myönnetä, jos ostat 2 eri pakettia, jotka sisältävät saman ajoneuvon tai sinulla on jo ajoneuvo tästä paketista!