Dandy & Randy DX
Dandy and Randy on 2D ylhäältä alas suuntautuva vanhan koulukunnan peli, jonka antisankareita ovat kaksi huonointa arkeologia, joita maa päällään kantaa. Dandy ja Randy ovat arkeologikaksikko, joka on pahassa pulassa. He ovat pankille valtavasti velkaa ja heidän täytyy maksaa koko summa takaisin tai heille käy huonosti! Onneksi he ovat juuri saaneet kuulla salaperäisestä, tarunomaisen arvokkaasta kivestä, joka on ilmestynyt kaukaiselle saarelle. Pystyvätkö he löytämään kiven, maksamaan velkansa, ja samaan aikaan vielä rikastumaankin? Se on kiinni sinusta! Ominaisuudet: * Yksinpeli tai paikallinen monen pelaajan yhteistyöpeli. * Taistele useita erilaisia vihollisia vastaan. * Löydä lukemattomia aarteita, joista osa on piilotettu. * Ratkaise pulmia. * Suloinen taidetyyli sopii kaiken ikäisille! * Salaisia tasoja ja paljon muuta.