The Dragoness: Command of the Flame
HOMM-vaikutteinen seikkailu roguelite-twistillä. Lähde eeppiselle matkalle Drairthirin niemimaalle ja löydä sotivien lohikäärmeosapuolten riuduttama maa. Sinä olet Komentaja – Dragonessin värväämä lupaava haltiasoturi, jonka tehtävä on johtaa armeijaa ja tuoda maahan rauha. Vanha pääkaupunki Voven Sal tuhoutui kohtalokkaassa taistelussa vallanhimoista Shai-Vata vastaan, ja nyt sinun on kerättävä joukot uudelleen kokoon Dragonessin uudessa hallintokeskuksessa, Níwenborhissa. Matkusta ympäri niemimaata, värvää voimakkaita petoja, keräile arvokkaita resursseja ja valmistaudu edessäsi odottaviin vaaroihin. Voit saavuttaa voiton vain älykkäällä strategialla ja taitavalla taktiikalla. Tutki sodan runtelemaa valtakuntaa Tutki kuninkaallisten lohikäärmeiden ja korruptoituneen Shai-Van välisen sodan riuduttamaa Drairthirin niemimaata. Marssita armeijasi Grassholtin sankkojen metsien läpi, Frosthyllin lumihuippuisten vuorten yli, Watanin paahtavien aavikoiden halki ja keskelle riutunutta Zildaryaa. Valtava yli 30 tunnin kampanja Koe eeppinen kampanja, joka koostuu 16 erilaisesta tehtävästä omine painotusalueineen ja tavoitteineen. Löydä tärkeitä resursseja, puolusta strategisia kohteita ja taistele jatkuvasti vaarallisempia vihollisia vastaan. 40 erilaista värvättävää yksikköä Värvää uusia yksiköitä pääkaupunkiin perustetuilta leireiltä tai tehtävien varrelta. Hyödynnä yksiköiden kyvyt ja luo monipuolisia synergioita ja strategioita. Luo entistäkin voimakkaampia olentoja yhdistelemällä samantyyppisiä yksiköitä! Taktinen vuoropohjainen taistelu Kohtaa vihollisarmeijoita taktisissa vuoropohjaisissa taisteluissa. Liikuttele yksiköitäsi strategisesti, murra vihollisen puolustus ja käännä taistelun kulku käyttämällä erityiskykyjä. Hallitse kuusi magian koulukuntaa Tee loitsuja kuudesta eri koulukunnasta: noituus, hiiviskely, palautuminen, taktiset liikkeet, aluevaikutus ja vahvuus. Kartuta kokemusta tehtävien aikana, niin voit kasvattaa loitsukirjaasi entisestään! Palauta pääkaupunki entiseen loistoonsa Jälleenrakenna uusi pääkaupunki ja Dragonessin hallintokeskus Níwenborh. Rakenna ja päivitä rakennuksia käyttämällä resursseja ja parantele yksiköitäsi, taitojasi ja kykyjäsi. Löydä ja valmista artefakteja Löydä ja varusta eksoottisia artefakteja, jotka tehostavat Komentajan kykyjä. Avaa käyttöösi uusia artefakteja sulattamalla palasia yhteen tai yhdistelemällä kaksoiskappaleita muinaisella pajalla. Roguelite-ominaisuuksia ja haasteita Kuolema ei ole loppu! Valitse laajasta valikoimasta henkiinheräämisloitsuja, jotka muuttavat Komentajan arvoja ja kykyjä dramaattisesti. Kerää harvinaisia ja arvokkaita resursseja suorittamalla monenlaisia haasteita.