A United Front with Squad 7
Tässä tarinassa tapaat ryhmän 7, alkuperäisen Valkyria Chroniclesin sankarit. Kun olet pelannut tämän lisätarinan läpi, avaat pääpeliin pelattavaksi Welkinin (Edelweiss-panssarivaunussa), Alician, Isaran, Largon ja Rosien. Tarina on pelattavissa, kun olet avannut Headquartersin päätarinan Chapter 2 -luvussa. Pääset pelaamaan tarinaa menemällä Book Mode (Kirjatila) > Menu (Valikko) > Extra Stories (Lisätarinat).