A Pretty Odd Bunny
A Pretty Odd Bunny on 2D hiiviskely- ja tasohyppelypeli jäniksestä, joka syö sikoja. Pelaat punasilmäisellä jäniksellä ja autat häntä pääsemään sian luokse jokaisen tason lopussa ilman, että muut jänikset näkevät sinut! Löydä oikea reitti tasojen lävitse niin, että muut jänikset eivät näe sinua. He eivät hyväksy valitsemaasi ruokavaliota ja yrittävät pysäyttää sinut, kun he näkevät aikeesi. Kävele, juokse ja hypi värikkäässä, mutta vaarallisessa, maailmassa täynnä kaunista grafiikkaa ja sujuvia animaatioita. Luotu osa osalta rakkaudella ja intohimolla. Seikkaile lävitse 80 tasoa neljässä uniikissa maailmassa, kerää piilotettuja kolikoita, avaa lisähaasteita söpöille hahmoille, raakaa menoa, verta ja paljon katkaistuja sikojen kauloja. LISÄÄ TOIVELISTALLE NYT! Pelaa ensimmäisten joukossa pelin ilmestyessä. Jos luit tänne asti, toivotamme sinulle iloisia pekonin täytteisiä päiviä! Rakkautta!