A Little to the Left: Extra Tidy Bundle
Nyt voit nauttia viihdyttävästä A Little to the Left -pulmapelistä yhdessä siistissä paketissa! Tämä kokoelma sisältää A Little to the Left -peruspelin ja kaksi maksullista sisältöpakettia: Cupboards & Drawers ja Seeing Stars. A Little to the Left Lajittele, pinoa ja järjestele kodin tavaroita oikeaan järjestykseen A Little to the Left -pulmapelissä, jossa ilkikurinen kissa tuppaa laittamaan paikat mullin mallin. Suloisia kuvituksia ja yllättäviä skenaarioita sisältävä A Little to the Left on hauska ja omalaatuinen peli, jossa on yli 100 ihastuttavaa pulmaa. Pidä silmällä ilkikurista kissaa, jolla on tapana aiheuttaa kaaosta. A Little to the Left: Cupboards & Drawers Valmistaudu siivoamaan kodin kaapit ja salalokerot. Mukana on entistä enemmän suloisia kuvituksia, yllättäviä skenaarioita ja 25 ihastuttavaa uutta astiakaappeihin ja -laatikoihin liittyvää pulmaa. A Little to the Left: Seeing Stars Voit kerätä jopa 100 tähteä, kun selvität eri tapoja siivota taloa. Viikkaa, pudistele, murskaa, liitä, kiinnitä, pomputa, pinoa, rämpytä ja riko rakkaudella tiesi läpi erilaisten uusien interaktiivisten esineiden. Pelattavissa on 38 uutta kenttää, joissa on niin helposti löydettäviä ratkaisuja kuin haastavampia pulmia. Kentissä esiintyy myös erityisen söpöjä vieraita.