A Captainless Squad
Talvi 1935 EC. Centurion-lumikulkijalla matkustava ryhmä E huomaa, että pelastuskoira Ragnarok on kadonnut. Ryhmäläiset potevat syyllisyyttä hänen laiminlyönnistään ja livahtavat ulos etsimään kadonnutta pentua. Ennen pitkää he kuitenkin löytävät itsensä varsin epämukavasta tilanteesta... Tarina on pelattavissa, kun olet suorittanut päätarinan Chapter 10 -luvun. Pääset pelaamaan tarinaa menemällä Book Mode (Kirjatila) > Menu (Valikko) > Extra Stories (Lisätarinat).