Ultratron
Koe vanhojen toimintasuosikkien koukuttava pelinkulku päivitettynä ainutkertaisilla parannuksilla, mukautuvalla vaikeusasteella ja hienovaraisella taktiikkajärjestelmällä yhdistettynä klassiseen pelattavuuteen. Ultratron on kahdella sauvalla ohjattava areenaräiskintä, jonka innoittajina on toiminut klassisten toimintapelien parhaimmisto päivitettynä ja paranneltuna 2000-luvulle. Pahat tappajarobotit ovat surmanneet maailmankaikkeuden viimeisen ihmisen. Olet viimeinen taisteluandroidi ja tehtäväsi on läpäistä yli 40 toimintakenttää ja kohdata lopulta maailmanlopun neljä jättiläismäistä loppuvastustajabottia. Tämä kiihkeä toimintapeli yhdistää riskinoton palkitsevan areenataistelun päivitysjärjestelmään, mukautuvaan vaikeusasteeseen, lemmikkibotteihin, erikoisasekykyihin, verkkotulostauluihin ja yhteispeliin, johon voi osallistua, kun peli on käynnissä.