Hyper Void
Tämä on ensimmäinen kerta, jolloin avaruustaistelut eivät tule tapahtumaan ainoastaan galaksien syvyyksissä, vaan täysin moniulotteisten madonreikien sisällä! Taistele kaikenlaisia universiumin vihollisaaltoja vastaan matkustaessasi epävakaiden ja mielettömien madonreikien läpi. Kaikki tämä on saatavilla laadukkaassa kolmiulotteisessa pelissä, joka on varustettu sydäntä pumppaavalla progressiivisella ääniraidalla! Yli 25 tasoa odottavat sinua, täynnä haasteita ja vaarallisia ison vihollispomon kohtaamisia. Ja jos tämä ei ole tarpeeksi, kolme Eeppisen vihollisen showdownia tulevat testaamaan joka ikisen avaruuden taistelutaitosi! Oletko valmis vastaamaan kutsumukseen, joka tulee päättämään ihmisrodun kohtalon?