Wolfenstein 3D
Olet OSA:n superagentti B. J. Blazkowicz, ja tehtäväsi on paeta Wolfenstein-linnasta ja päihittää kieroutunut natsihallinto! Taistele unohtumattomia vihollisia vastaan Hans Grossesta Mecha-Hitleriin tässä legendaarisessa pelissä, joka antoi alun ensimmäisestä persoonasta kuvatulle genrelle. Etsi piilotettuja salaisuuksia klassikkotasoissa, ja löydä natsien varastamia aarteita, terveyspaketteja, ammuksia, aseita ja jopa kiertoteitä.