Firewatch
Firewatch on pelihahmon näkökulmasta kuvattu yhden pelaajan mysteeri, joka sijoittuu Wyomingin erämaahan. Vuosi on 1989. Olet Henry-niminen mies, joka on jättänyt sotkuisen elämänsä ja lähtenyt palovartijaksi Wyomingin erämaahan. Vartiopaikkasi on korkealla vuorella ja tehtäväsi on tarkkailla savua ja suojella erämaata. Erityisen kuuma ja kuiva kesä on kiristänyt kaikkien hermoja. Esimiehesi, Delilah-niminen nainen, on aina tavoitettavissa pienen käsiradion kautta — se on ainoa yhteytesi taakse jättämääsi maailmaan. Mutta kun jokin outo saa sinut jättämään vartiotornisi, pääset tutkimaan villiä ja tuntematonta ympäristöä, kohtaamaan kysymyksiä ja tekemään valintoja, jotka voivat joko rakentaa tai tuhota ainoan merkittävän suhteesi. Huomautus: Firewatch on videopeli, jossa aikuiset keskustelevat aikuisten asioista. Se on hyvä tietää, jos aiot pelata nuoremman pelaajan kanssa. Sisältää ■ Tyrmäävän kaunis erämaaympäristö, joka laajenee sitä mukaa, kun tutkit sitä. ■ Räätälöity tarina: tekemäsi valinnat muokkaavat juonta ja kehittävät suhteita. ■ Hermoja kutkuttavan jännittävä mysteeri. ■ Uusia salaisuuksia ja löytöjä odottaa jokaisen kukkulan takana. Huomattavaa ■ Aidonoloisia hahmoja, joihin tuovat eloa Cissy Jones (The Walking Dead: Season 1) ja Rich Sommer (Mad Men) ■ Upea erämaaympäristö, Olly Moss (Illustrator) ja Jane Ng (The Cave, Brutal Legend) ■ Jännittävä tarina ja käsikirjoitus, Sean Vanaman ja Jake Rodkin (The Walking Dead: Season 1, Poker Night at the Inventory) ■ Koskettava alkuperäinen soundtrack, Chris Remo (Gone Home, Spacebase DF-9) ■ Sutjakka animointi, James Benson (Ori & the Blind Forest) ■ Pelin skriptaus ja suunnittelu, Patrick Ewing (Twitter) ja Nels Anderson (Mark of the Ninja) ■ Ohjelmointi, Will Armstrong (Bioshock II) ja Ben Burbank (Costume Quest 2, Spacebase DF-9)