Wasteland 3
Wasteland 3 -pelissä Arizonan kohtalo riippuu Coloradon kohtalosta. Olet Desert Ranger, joka käy turhaa taistelua pitääkseen rakkaan Arizonansa hengissä. Coloradon patriarkaksi itseään kutsuva mies ottaa sinuun radioyhteyden ja lupaa auttaa, jos teet keikan, jonka hän voi uskoa vain ulkopuolisen tehtäväksi: pelastat hänen maansa hänen kolmen verenhimoisen lapsensa ahneudelta. Wasteland 3 on inXile entertainmentin post-apokalyptinen RPG, joka sisältää haastavaa taktista taistelua, tutkittavaa tuntikausiksi sekä syvällisen, reaktiivisen juonen täynnä käänteitä ja kinkkisiä eettisiä valintoja. Voit pelata yksin tai yhteistyötilassa, mukauttaa joukkojasi pelityyliisi sopivilla eduilla ja kyvyillä sekä tuunata ajoneuvostasi, Kodiakista, karaistuneen sotahirmun. Coloradon pelastaminen ei ole helppoa, mutta Arizona luottaa sinuun... älä siis mokaa.