Gang Beasts
Gang Beasts on hassu monen pelaajan bilepeli, jossa letkeät örmyt tappelevat brutaaliin slapstick-tyyliin absurdeissa, mutta vaarallisissa ympäristöissä Beef Cityn kovilla kaduilla. Voit muokata hahmoasi ja tapella paikallisia ja online-vihollisia vastaan nujakkatilassa, tai kohdata Beef Cityn jengit yhdessä kavereidesi kanssa jengitappelutilassa. Gang Beasts on Boneloaf tekemä, pieni itsenäinen pelistudio, joka tekee sarjan kokeellisia moninpelaajapelejä.