Asteroid Strike: Space Shooter
Asteroid Strike: Space Shooter on arcade-tyylinen avaruustoiminta- ja ammuntapeli, jossa ohjaat taistelualusta, kohtaat meteoriittiaaltoja ja vihollisaluksia sekä hallitset liikkumisen, tähtäämisen ja työntövoiman selviytyäksesi ja saavuttaaksesi korkeimman pistemäärän. TUHOA METEORIITEJA JA VIHOLLISIA ALUKSIA INTENSIIVISESSA AVARUUSTAISTELUSSA Ohjaa alustasi, käännä sitä tähtääksesi, ammu ammuksia ja käytä työntövoimaa muuttaaksesi lentorataa oikealla hetkellä. HALLITSE AVARUUTTA, SELVIYTY JA SAAVUTA KORKEIN PISTE Jokainen liike vaatii tarkkuutta ja strategiaa, kun meteoriitteja ja vihollisia ilmestyy kaikkialle avaruuteen. Alus säilyttää vauhtinsa ja jatkaa etenemistään, mikä vaatii jatkuvaa hallintaa törmäysten välttämiseksi ja laukausten kohdistamiseksi. ASTU TAISTELUUN JA NÄYTÄ TAITOSI LENTÄJÄNÄ Asteroid Strike: Space Shooter yhdistää avaruusammuntaa, arcade-toimintaa, avaruusalusten torjuntaa, asteroidien tuhoamista ja selviytymishaasteita nopeatempoisessa, helposti opittavassa mutta vaikeasti hallittavassa kokemuksessa.