Clive Barker’s Hellraiser: Revival - Deluxe Edition
Ennakkotilaa mikä tahansa Clive Barker’s Hellraiser: Revivalin versio, niin saat seuraavan sisällön: – Labyrinth-ulkoasu pistooliin – Martyr-ulkoasu sirkkelinterään Clive Barker’s Hellraiser: Revivalin Deluxe Edition sisältää seuraavat: – The Nailer ‑lähitaisteluase – Cenobite-ulkoasu haulikkoon – Punisher-ulkoasu baseball-mailaan – Leviathan-asekoru – digitaalinen taidekirja – digitaalinen soundtrack – digitaalinen Bleeding Hearts ‑pienoisromaani – 80-luvun kauhuelokuvasuodatin Koe legendaarisen kauhusarjan uusi osa ennennäkemättömällä tavalla. Clive Barker’s Hellraiser: Revival nostaa ensimmäisen persoonan toimintakauhuselviytymisen uudelle tasolle. Pelaa Aidanina, jonka on käytettävä salaperäistä pulmalaatikkoa – Genesis-kokoonpanoa – auttaakseen tyttöystäväänsä Sunnya pakenemaan helvetillisestä Labyrinthista. Käytä laatikon voimia selviytyäksesi pahamaineisen Pinheadin kanssa solmitusta sopimuksesta ja taistellaksesi kenobiittejä palvovaa kamalaa kulttia vastaan. Uusi tarina Hellraiserin maailmassa – käynnistä tahtomattasi Pinheadin rituaali, joka päästää valloilleen enemmän tuskaa ja nautintoa kuin koskaan. Valjasta laatikon voima – yhdistele kokoonpanon helvetillisiä ominaisuuksia maallisiin aseisiin ja aiheuta masokistisille vihollisille luut murtavaa ja lihan kärventävää kipua – vai onko kyse nautinnosta? Taistele epäpyhiä vihollisia vastaan – ota mittaa helvetin kurjista, kieroista kultisteista ja pirullisista papeista tässä tarinavetoisessa selviytymiskauhupelissä.