Lähde mukaan penkomaan South Parkin alamaailmaa Supin ja ystävien kanssa. Tämän rikostenehkäisyyn erikoistuneen ryhmän on perustanut Eric Cartman, joka tunnetaan myös Supina. Liity Mysterionin, Työkaluvajan, Ihmisleijan ja muiden sankareiden joukkoon taistelemaan pahuuden voimia vastaan – Supi haluaa ryhmänsä kaikkien aikojen rakastetuimpien supersankareiden aateliin.