Color Runaway
Testaa refleksisi Color Runawayssa, nopeatempoisessa toiminta-arcade-pelissä, jossa jokainen päätös voi määrittää pisteesi. Osu samanvärisiin esteisiin, vältä vääriä värejä ja yritä selvitä mahdollisimman pitkään nopeuden ja haasteen kasvaessa. SOVITA OIKEA VÄRI JA RIKKO ENNÄTYKSESI! Yhdistä värisi esteisiin saadaksesi pisteitä ja pysyäksesi hallinnassa yhä intensiivisemmässä kilpailussa. VÄLTÄ VÄÄRÄT VÄRIT TAI PELI ON PÄÄTTY! Väistä vaarallisia esteitä, reagoi nopeasti ja ylitä omat rajasi nopeatempoisissa ja haastavissa otteluissa. KERÄÄ TÄHTIÄ JA AVAA UUSIA ESINEITÄ! Kerää tähtiä otteluiden aikana ja käytä palkintojasi ostaaksesi uusia esineitä kaupasta ja mukauttaaksesi pelikokemustasi. Color Runaway yhdistää refleksit, nopeuden, esteet, pisteytyksen ja selviytymisen arcade-kokemuksessa, joka on helppo oppia ja vaikea hallita. Mitä pidemmälle etenet, sitä nopeammaksi toiminta muuttuu: pysy keskittyneenä, valitse oikea kohde ja yritä saavuttaa korkein pistemäärä.