Prince of Persia The Lost Crown
Syöksy tyylikkääseen ja jännittävään toimintaseikkailuun ja tasohyppelyyn, joka sijoittuu mytologiseen persialaismaailmaan, missä ajan ja avaruuden rajat ovat manipuloitavissasi. Pelaa Sargonina ja nouse lupaavasta miekkataiturista uskomattomaksi legendaksi hallitsemalla akrobaattinen taistelu ja avaamalla uusia aikavoimia ja ainutlaatuisia superkykyjä. VAPAUTA SISÄINEN SOTURISI Käytä aikavoimia sekä taistelu- ja tasohyppelykykyjä tehdäksesi tappavia yhdistelmähyökkäyksiä ja kukistaaksesi ajan turmelemia vihollisia ja mytologian olentoja. HUKKAA ITSESI MAHTAVALLE QAF-VUORELLE Tutustu Persian inspiroimaan kirottuun maailmaan, josta löytyy elämää suurempia maamerkkejä, ja tutki moninaisia ja yksityiskohtaisia ympäristöjä, joista jokaisella on oma identiteettinsä sekä omat ihmeensä ja vaaransa. KOE EEPPINEN SEIKKAILU Sukella persialaisen mytologian fantasiaan kiehtovassa ja omaperäisessä tarinassa, ratkaise pulmia käyttämällä hoksottimiasi, löydä piilotettuja aarteita ja suorita tehtäviä oppiaksesi lisää tästä turmeltuneesta paikasta.