Stack Block Tower
PINOPALIKKATORNI ON HAASTE TARKKUUDELLE, TASAPAINOILLE JA TAIDOILLE. Napauta näyttöä pudottaaksesi palikoita ja rakentaaksesi yhä korkeamman tornin. Se kuulostaa yksinkertaiselta, mutta jokainen liike vaatii keskittymistä, ajoitusta ja hallintaa, jotta rakennelma pysyy tasapainossa. PINOA, TASOITA JA KIIPEÄ MAHDOLLISIMMAN KORKEALLE. Aseta jokainen paliko huolellisesti edellisen päälle ja yritä luoda täydellinen torni. Mitä korkeampi rakennelma, sitä korkeammat pisteet saat ja sitä vaikeampaa on pitää kaikki paikoillaan. JOKAINEN PALA VOI OLLA VIIMEINEN. Pieni sijoitteluvirhe voi tehdä tornista epävakaan ja aiheuttaa koko rakennelman romahtamisen. Kun torni kaatuu, peli päättyy. Rikkoa oma ennätyksesi ja ota selvää, kuinka pitkälle pääset. Yksinkertaisten yhden kosketuksen ohjainten, nopeiden otteluiden ja helposti opittavien mekaniikoiden ansiosta Pinopalkkitorni tarjoaa täydellisen rennon arcade-kokemuksen niille, jotka nauttivat taitopeleistä, palikoista, tarkkuushaasteista ja pisteytyskilpailuista. PYSTYTKÖ RAKENTAMAAN KORKEIMMAN TORNIN? Säädä ajoitustasi, hio liikkeitäsi ja pinoa palikoita tarkasti saavuttaaksesi uusia ennätyksiä.