Car Parking - Garage Simulator
Car Parking - Garage Simulator on täydellinen peli kaikille autojen ystäville, vauhdin rakastajille ja tarkkuutta arvostaville kuljettajille! Tässä pelissä pääset kokemaan monipuolisia pelitiloja aina vauhdikkaista driftauksista ja katukilpailuista rauhallisiin mutta haastaviin pysäköintitehtäviin vaikeimmissa olosuhteissa. Pääset ajamaan tehokkaita superautoja ja muokkaamaan niitä juuri haluamallasi tavalla. Viritys, suosikkivärien valinta ja suorituskyvyn parantaminen ovat vain osa mahdollisuuksista, joiden avulla voit luoda unelmiesi auton. Tärkeimmät ominaisuudet: ● Ylelliset superautot: Aja markkinoiden nopeimmilla ja näyttävimmillä superautoilla! Suorituskykyisistä klassikkoautoista futuristisiin malleihin – jokainen ajoneuvo on suunniteltu uskomattoman tarkasti. ● Monipuoliset pelitilat: Äärimmäisistä driftauksista ja katukilpailuista haastaviin pysäköintitehtäviin – jokainen tehtävä koettelee ajotaitojasi. ● Edistyksellinen muokkaus: Jokainen auto voidaan räätälöidä täysin omien mieltymystesi mukaan! Valitse laajasta värivalikoimasta, lisää uusia viritysosia suorituskyvyn parantamiseksi tai muuta autosi ulkonäköä. ● Loputtomasti vaihtoehtoja: Halusitpa rentoutua tarkassa pysäköinnissä, testata taitojasi näyttävissä driftauksissa tai tutkia laajaa kaupunkia, kaikki vaihtoehdot ovat käytettävissäsi! Valmistaudu unohtumattomaan kokemukseen, jossa jokainen ohjausliike ratkaisee!