Call of the Elder Gods
Kaikki ei ole kunnossa Miskatonicin yliopistossa. Professori Harry Everhart yrittää olla välittämättä näkökenttänsä rajoilla häilyvistä varjoista, kun taas oppilas Evangeline Draytonia piinaavat mahdottomat unet vuosikymmen sitten löydetystä muinaisesineestä. Etsiessään vastauksia kaksikko saa selville salaisuuksia, jotka ovat muinaisempia kuin kukaan olisi voinut kuvitella. Järkyttäviä salaisuuksia Call of the Sean esineisiin ja havaintoihin perustuvat pulmat palaavat entistä syvempinä. Etsi johtolankoja yksityiskohtaisesti renderöidyistä ympäristöistä. Vaihda Harryn ja Evangelinen välillä ratkaistaksesi monimutkaisia, moniosaisia ongelmia halki ajan ja avaruuden. Valitse itsellesi sopiva vaikeustaso ja ota vihjeet, kuvakkeet ja päiväkirjamerkinnät käyttöön tai pois. Pyörryttäviä ihmeitä Harryn ja Evangelinen matka vie heidät Uuden Englannin kartanon takkatulen valaisemista kirjastoista Australian takamaiden punaisille hiekoille, halki jäisten joutomaiden ja ajan ulkopuolella olevien ylimaallisten kaupunkien. Kaikki tämä on huikean kauniisti renderöity Unreal Engine 5 -pelimoottorilla ja säestetty useita palkintoja voittaneen säveltäjä Eduardo De La Iglesian musiikilla. Varjo ajan ulkopuolella Seuraa Harry Everhartia ja Evangeline Draytonia, kun he etsivät totuutta kadonneista lähimmäisistään ja kohtaavat käsityskykynsä ulottumattomissa olevia olentoja. H. P. Lovecraftin pienoisromaanin Varjo menneisyydestä inspiroima Call of the Elder Gods sisältää täysin ääninäytellyn tarinan, joka kertoo surusta, perheestä ja mielenterveydestä. Sen pääosissa nähdään jälleen Yuri Lowenthal (Spider-Man, Arcane, Final Fantasy VII Rebirth) sekä Cissy Jones (Firewatch, Starfield, Baldur’s Gate III).