DRAGON BALL Z: KAKAROT - Goku's Next Journey
DRAGON BALL Z: KAKAROT -pelin päätarinan jälkeinen tarina... Koe DRAGON BALL Z -animesarjan viimeinen jakso! Majin Buuta vastaan käydyn huikean taistelun tapahtumista on kulunut kymmenen vuotta. Goku aikoo osallistua maailmanturnaukseen ensimmäistä kertaa toviin, kun salaperäinen poika nimeltä Uub lähestyy häntä. Hän on uudestisyntynyt Majin Buu ja vastustaja, jota Goku on odottanut. Uub ei vielä tiedä, kuinka käyttää qi-energiaa tai lentää, mutta hän kasvaa taistelun aikana ja saavuttaa Gokun tason. Mitä tapahtuu ottelussa Gokun ja Uubin välillä? Sisällön mukana tulee: – uusi tarina – uusia Super-hyökkäyksiä – uusia Soul Emblemejä – muuta. * Sisällön pelaaminen ei edellytä pääpelin läpäisemistä. * Tämä tuote sisältyy myös Season Pass 2 -kausikorttiin. Varo ostamasta sitä kahdesti.