Koe kaksi tunnelmallista psykologista matkaa yhdessä kiehtovassa paketissa. Pakene henkisesti raskasta työtä ensimmäisen persoonan kauhupelissä The Green Light, kun radiosta kuuluva mystinen ääni houkuttelee sinua kohti kaukaista majakkaa. Suunnista sitten retrotyylisten sokkeloiden läpi pelissä A Dream About Parking Lots, jossa etsit autoasi autonavaimillasi ja käsittelet luovia lukkoja sekä eksistentiaalista tuskaa. Avaa syvän henkilökohtaisia tarinoita eksyksissä olosta, vapaudesta ja mielen pimeimmistä kolkista.