Isle of Reveries
Ohjaa Lief-nimistä pöllöä sen matkalla kohti taivaita hylättyyn Isle of Reveries-paikkaan, jossa sanotaan, että mikä tahansa toive voi toteutua. Pelaajat taistelevat tiensä läpi kuuden salaperäisen luolan, joista jokaisella on omat ainutlaatuiset teemansa ja pulmansa, ja kohtaavat matkan varrella viehättäviä antropomorfisia hahmoja tässä retrohenkisessä seikkailussa. Käytä keijukumppanisi taikuutta monistamaan ja luomaan erilaisia esineitä maailmaan ja selvitä, miten ne toimivat yhdessä kattavan esinevalikoimasi kanssa, jotta voit ratkaista päänvaivaavia pulmia. * TUTUSTU LAAJAAN YLÄMAAILMAAN JA VALLOITA LUOLASTOJA Ylämaailmassa on kahdeksan erilaista biomiä. Kuusi erilaista luolastoa, joista jokaisella on oma ainutlaatuinen teemansa, pelimekaniikkansa ja avainesineensä. * KOPIOI JA LUO ESINEITÄ Käytä Liefin keijukaveria kopioidaksesi ja luodaksesi lukemattomia esineitä, joita voit käyttää pulmien ratkaisemiseen ja kauhistuttavien vihollisten voittamiseen. * RAKENNA YHTEISÖ Rakenna erilaisia rakennuksia ja luo kylä. Hahmot, jotka Lief pelastaa pelin aikana, muuttavat kylään ja tarjoavat uusia tehtäviä ja tarinoita.