Arrow Drift
Ohjaa nuolta, seuraa polkua ja haasta refleksisi yhä nopeammassa arcade-kilpailussa. Väistele reunoja, tee tarkkoja käännöksiä, kerää jalokiviä ja yritä saavuttaa korkein pistemäärä toiminnan kiihtyessä ja kiihtyessä. HALLITSE KÄÄNNÖKSET JA PYSY RAILLA. Ohjaa nuolen suuntaa nopeilla ja tarkoilla liikkeillä pysyen radalla nopeuden kasvaessa asteittain. HAASTA REFLEKSIT JA RIKKO ENNÄTYKSESI. Mitä pidemmälle menet, sitä korkeammat pisteesi. Jokainen vuoro vaatii tarkkaavaisuutta, nopeaa reaktiota ja täydellistä hallintaa. KERÄÄ JALOKIVIÄ JA AVAA UUSIA ESINEITÄ. Etsi ja kerää jalokiviä otteluiden aikana avataksesi uusia esineitä kaupassa ja mukauttaaksesi pelikokemustasi pyrkiessäsi rikkomaan parhaat pisteesi. ARROW DRIFT ON REFLEKSIEN, NOPEUDEN JA SELVIYTYMISEN ARKADE-PELI. Aloita helposti, kiihdytä yhä enemmän ja löydä, kuinka pitkälle voit mennä koskematta reunoihin.