Crimson Moon: Deluxe Edition
LOPULLINEN KOKEMUS Päivitä Crimson Moon Deluxe Edition -versioon saadaksesi lisää tapoja tappaa, sisältäen julkaisun jälkeisen sisältölaajennuksen ja eksklusiivisen Seremoniallisen haarniskasetin. NOUSKAA, VÄKIVALTAISET, JA YLISTÄKÄÄ CRIMSON MOONIA Gildenarchin kaupunki on kaatunut. Kerran pyhä jalokivi, se on demonien, epäkuolleiden, vampyyrien ja Helvetinkasvun kauhistusten valtaama. Ihmiskunnan viimeinen toivo on Crimson Moonin veljeskunta, ja sen pelätyin ase olet sinä. Eläydy Nephilimiksi, ihminen-enkeli -hybridiksi, joka on luotu puolustamaan maailmaa helvetiltä. Hallitse yliluonnolliset voimat, aseet, lähitaistelu ja enkelimäiset muodonmuutokset taistellaksesi läpi julmien tehtävien ja selviytyäksesi pomokohtaamisista Kuolleiden Jumalien kanssa. Ristiretkeiletpä yksin tai tapatte yhdessä yhteistyöpelissä, ennustus on sinun täytettäväksesi. TÄRKEIMMÄT OMINAISUUDET: - Verinen lähitaistelu - Taistele kauhistusten laumoja vastaan armottomassa, brutaalissa taistelussa - Yksinpeli tai yhteistyöpeli - Ristiretkeile yksin tai tapa yhdessä - Korkea riski, korkea palkkio -tehtävät - Jokainen onnistunut juoksu tuo uusia tehtäviä, muokkaimia ja taitosaavutuksia - Päivitä yli-ihmiseksi - Kehittyvät Nephilim-voimat antavat tilapäisiä kykyjä tuhoisiin hyökkäyksiin - Etsi pyhäkköä juoksujen välillä - Kirkko on kotipesäsi päivityksille, NPC-vuorovaikutukselle ja Sotapöydän suunnittelulle - Aseta vaikeustasosi - Dynaaminen vaikeustason skaalaus mahdollistaa jokaisen tehtävän vastaavan taitojasi - mutta korkeammat vaikeustasot tuovat suuremmat palkinnot TÄMÄ PAINOS SISÄLTÄÄ: - Peruspeli - Seremoniallinen haarniskasetti - Julkaisun jälkeinen sisältölaajennus Deluxe-painos sisältää oikeuden yhteen julkaisun jälkeiseen ladattavaan laajennukseen, joka on parhaillaan kehityksessä. Laajennuksen sisältö, ominaisuudet ja julkaisuaikataulu eivät ole lopullisia, ja niihin voi tulla muutoksia. Emme malta odottaa, että voimme kertoa teille lisätietoja lähitulevaisuudessa!