Super Woden Rally Edge
Kilpaile huipusta suositun Super Woden -sarjan rallikeskeisessä pelihallityylisessä spinoff-pelissä! Käynnistä moottorit ja valmistaudu nousemaan moottoriurheilun huipulle! Super Woden Rally Edge on spinoff-peli arvostetuista Super Woden -kilpa-ajopelisarjasta, jossa klassinen pelihallityyli yhdistyy tekniseen syvyyteen ja aitoon rakkauteen autokulttuuria kohtaan. Super Woden Rally Edge on saanut inspiraationsa genreklassikoista, mutta sillä on oma persoonallisuutensa, ja se vie sinut takaisin aikakauteen, jolloin hauskuus ulottui tiukkaa realismia pidemmälle. Navigoi intuitiivisen ylämaailmakarttakäyttöliittymän avulla ja kerää laaja valikoima ajoneuvoja pienimmistä ja vaatimattomimmista pysäyttämättömiin mäkiralliautoihin. Osta, myy, päivitä ja mukauta autoja autotallissasi, esittele valokuvauskykyjäsi valokuvatilassa, kirjaa aikasi ja yritä rikkoa muiden pelaajien ennätyksiä. Nauti lukuisista ympäristöistä, joissa on erilaisia maasto- ja sääolosuhteita, joiden kanssa on kamppailtava. Kaikissa ympäristöissä on alkuperäinen äänimaailma ja ainutlaatuiset, tyylitellyt visuaaliset elementit! Tämä peli tai sen sisältö ei ole autovalmistajien tai moottoriurheilutahojen auktorisoima eikä liity niihin mitenkään.