Kingdom Come: Deliverance
Olet Henry, sepänpoika. Olet joutunut keskelle raivoisaa sisällissotaa ja seuraat avuttomana hyökkääjien tuhotessa kyläsi ja tappaessa perheesi ja ystäväsi. Kun pelastut itse julmasta hyökkäyksestä nipin napin, tartut miekkaasi ja päätät taistella vastaan. Kosta vanhempiesi kuolema ja auta torjumaan hyökkääjät!