Warhammer 40,000: Rogue Trader
Games Workshopin kanssa läheisessä yhteistyössä luotu Warhammer 40,000: Rogue Trader on tarinallinen cRPG-roolipeli Owlcat Gamesilta. Aloita seikkailusi valtavan tyhjiöaluksesi kyydissä matkatessasi useiden eri tähtijärjestelmien välillä Koronus Expansessa, hädin tuskin kartoitetussa ja uskomattoman vaarallisessa osassa avaruutta.