The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition (PC) – 2009
JULKAISIJAN PÄIVITYS – Tämä on vuonna 2009 julkaistun The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition (Windows-tietokoneet) ‑pelin tuotesivu. Jos haluat ostaa vuonna 2025 julkaistun The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered ‑pelin, etsi hakusanoilla ”Oblivion Remastered”. The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition esittelee yhden parhaista roolipeleistä ennennäkemättömällä tavalla. Astu yksityiskohtaisimpaan ja eloisimpaan koskaan luotuun pelimaailmaan. Visuaalisesti ennenäkemättömän upeassa maailmassa voit seurata päätarinaa omaan tahtiisi tai tutkia laajaa maailmaa ja etsiä omia haasteita. Game of the Year -versio sisältää myös Knights of the Nine- ja Shivering Isles -laajennukset, jotka lisäävät uusia tehtäviä ja uutta sisältöä entuudestaan laajaan Oblivionin maailmaan. Ota itse selvää, miksi kriitikot valitsivat Oblivionin vuoden 2006 parhaaksi peliksi. Pääominaisuudet: Elä toista elämää toisessa maailmassa. Luo ja pelaa millaista tahansa hahmoa, joka voi olla vaikkapa jalo soturi, uhkaava salamurhaaja tai viisas velho. Hahmon näkökulmasta kuvattua lähitaistelua ja loitsintaa Upouusi taistelu- ja taikajärjestelmä tekee hahmon näkökulmasta esitetystä roolipelaamisesta entistä kiihkeämpää: jokaisen iskun voi tuntea nahoissaan. Loistava tekoäly Uraauurtava tekoälyjärjestelmä antaa Oblivionin hahmoille kokopäiväisen aikataulun ja kyvyn tehdä omia päätöksiä ympäröivän maailman perusteella. Sivuhahmot syövät, nukkuvat ja suorittavat tehtäviä itsekseen. Uusia tutkittavia maita Shivering Isles -laajennuksessa pääset näkemään Sheogorathin kuvaksi luodun maailman, joka on jaettu Manian ja Dementian alueisiin ja jollaista ei ole aiemmin nähty Oblivionissa. Uusia haastavia vihollisia Taistele Shivering Islesin asukkeja vastaan, joita ovat muun muassa iljettävät ötökät, flesh atronachit, luurankomaiset shamblet, amfibiset grummitet ja monia muita. Luo uusi ryhmittymä Knights of the Nine hajotettiin jo kauan sitten. Palauta heidän entisaikojen loistonsa eeppisessä tehtäväsarjassa, jossa sinun on matkustettava Cyrodillin kaukaisimpiin kolkkiin.