Liquid Cats (Windows)
Tapaa kissa, joka mahtuu minne vain, kunhan suunnittelet reitin. Liquid Cats: Cozy Line Puzzle on lämminhenkinen yhden viivan logiikkapeli, jolla on ihanan yksinkertainen tavoite: ohjaa venyvää kissaa ruudukossa ja täytä jokainen tyhjä ruutu. Valitse jokainen suunta huolella. Jokainen siirto venyttää kissaa pelilaudalla, ja yksikin väärä käännös voi jättää ruudun ulottumattomiin. Aloita heti alusta, mieti reitti uudelleen ja nauti tyydyttävästä hetkestä, kun viimeinenkin tila täyttyy. Tutustu 300 tasoon neljässä vaikeuspaketissa: Aloittelija – 100 rentoa johdantotasoa Keskitaso – 100 lempeää haastetta Asiantuntija – 50 kinkkistä koetusta Mestari – 50 vaativaa pulmaa Tasoissa ei ole aikarajaa, joten voit ratkaista ne omaan tahtiisi. Jos pulma menee solmuun, palautumisajalla toimiva vihjejärjestelmä täyttää osan reitistä ja antaa hyödyllisen sysäyksen paljastamatta koko ratkaisua. Helposti opittava ja vähitellen haastavammaksi muuttuva Liquid Cats sopii nopeisiin pulmataukoihin, pidempiin iltasessioihin, kissojen ystäville ja kaikille, jotka nauttivat täydellisen reitin suunnittelusta. Venytä. Käänny. Täytä jokainen ruutu.