Smash Ball Rush
Smash Ball Rush on toimintaseikkailupeli, jossa ohjaat romupalloja tuhotaksesi palikoita ja saavuttaaksesi korkeimman mahdollisen pistemäärän. Vaihda pallojen välillä, valitse oikea hetki hyökätä ja etene niin pitkälle kuin pystyt loputtomassa kilpailussa. MURRA VIHREÄT PAIKAT JA KASVATA PISTEITÄSI. Jokainen palikka voi kasvattaa pisteitäsi erilaisilla bonuksilla, joten jokainen liike on nopea valinta riskin ja palkkion välillä. VÄLTÄ PUNAISIA PAIKALLISIA JA SUOJAA PISTEITÄSI. Punaiseen palikkaan osuminen vähentää pisteitäsi, ja pistemääräsi putoaminen alle nollan lopettaa pelin välittömästi. VÄISTELE RADIOAKTIIVISIA PAIKALLISIA JA SELVIYDY NIIN KAUAN KUIN MAHDOLLISIMMAN. Yksi osuma radioaktiivisella palikalla tuhoaa romupallon ja lopettaa pelin. Testaa refleksisi, löydä paras hetki vaihtaa palloa ja yritä rikkoa ennätyksesi nopeatempoisessa, haastavassa ja koukuttavassa pelihallikokemuksessa.