Swipe Evade
Swipe Evade on loputon refleksien ja selviytymisen arcade-peli, jossa sinun on hallittava palloa, väisteltävä esteitä ja pysyttävä hengissä niin kauan kuin mahdollista. Käytä nopeita ja tarkkoja liikkeitä voittaaksesi haasteen ja saavuttaaksesi yhä korkeamman pistemäärän. VÄISTELE ESTEITÄ JA SELVIYDY NIIN KAUAN KUIN MAHDOLLISIN. Pyyhkäise näytön poikki liikuttaaksesi palloa ja välttääksesi jokaisen esteen tielläsi. Yksi törmäys lopettaa pelin, mikä laittaa refleksisi, keskittymisesi ja taitosi koetukselle. YLITÄ RAJASI NOPEUTTA JA VAIKEUTTA KASVATTAVISSA. Mitä pidemmälle etenet, sitä nopeammaksi ja haastavammaksi pelistä tulee. Jokainen ottelu vaatii nopeita päätöksiä ja tarkkoja liikkeitä selviytymisen jatkamiseksi. KERÄÄ TÄHTIÄ, AVAA UUSIA ESINEITÄ JA PARASTA ENSIMMÄINEN PISTEESI. Kerää tähtiä otteluiden aikana ja käytä niitä kaupassa uusien esineiden hankkimiseen. Pelaa uudelleen, hio liikkeitäsi ja yritä saavuttaa korkein pistemäärä.