Galactic Vault
Galactic Vault yhdistää liikkuvuusammuskelun ja roguelike-toiminnan. Rakenna tuhoisia aseita lennosta yhdistämällä aseparannuksia, piippuheitintarvikkeita ja liikkumiskykyjä. Repäise tiesi yhtiöiden puolustusten läpi, selviä leviävästä tartunnasta ja kasva vahvemmaksi avattavien aseiden, pelattavien hahmojen ja syvien taitopuiden avulla. MOMENTTIN PERUSTUVA LIIKKUMINEN Liu'u, ryntää ja pyrähdä täydellä liikkuvuusammuskelun vapaudella. Käytä käsin luotuja, vertikaalisia huoneita turvajoukkojen jättämiseen taakse ja tyylikkäiden tappojen ketjuttamiseen. SELVIÄ TARTUNNASTA Ilmainen sisältöpäivitys tuo vaaroja täynnä olevia saastuneita huoneita ja mutatoituneita vihollisia. Käytä uutta kokeellista asetta ja käännä tartunta kaikkea tielläsi olevaa vastaan. RAKENNA TUHOISIA ASEITA Katso aseesi muuttuvan reaaliajassa. Pinoa suujjarruja, kiikaritähtäimiä, lippaita ja koruja kesken pelikerran aktivoidaksesi pelin murtavia tehosteita, elementtikomboja ja kaoottisia synergioita. MURTAUDU HOLVIN PUOLUSTUSTEN LÄPI Taistele nopeita valvontadroneja, raskaasti panssaroituja tankkeja ja aivopestyjä psykopaatteja vastaan. Kukista monivaiheiset Vault Captains -pomot, jotka vaativat tarkkaa suoritusta selviytymiseen. OTA TAKAISIN SE, MITÄ VARASTETTIIN Pelaat entistä VOLT (Vault Operations & Lost Tech) -agenttia teknologiaa hamstraavassa yritystulevaisuudessa. Tehtävä on yksinkertainen: soluttaudu holveihin, rakenna äärimmäinen ase ja ota takaisin se, mikä on sinun. Ja hieman lisää.