Guacamelee! 2
Käsirysyt eivät ole koskaan näyttäneet näin hyvältä! Supersuositun toimintatasohyppelyn kauan odotettu jatko-osa on täällä: Guacamelee! 2 kiskoo painija Juan Aguacaten eläkepäivien levosta uuteen Metroidvania-tyyliseen seikkailuun, jossa hän kohtaa elämänsä vaikeimman haasteen. Koko Mexiverse on vaarassa tuhoutua! Tutki valtavaa, käsin rakennettua maailmaa, joka ammentaa meksikolaisesta kulttuurista ja kansantaruista ja on täynnä uusia sisukkaita pahiksia ja kummajaisia (sekä vanhoja tuttuja!). Omaksu laaja kirjo luita katkovia painiliikkeitä, jotta pärjäät luurangoille, ja selvitä taitoa vaativat tasohyppelyhaasteet... Mainitsiko joku myös kana-Illuminatin? Emme me ainakaan!