Halo: The Master Chief Collection
Konsolipelaamisen ikuisiksi ajoiksi muuttanut sarja löytyy PC:ltä kuuden hittipelin yhdessä eeppisessä kokemuksessa. Kampanja: Halo: Reachin, Halo: Combat Evolved Anniversaryn, Halo 2: Anniversaryn, Halo 3:n, Halo 3: ODST -kampanjan ja Halo 4:n sisältävä Master Chief Collection tarjoaa pelaajille jännittävän matkan läpi eeppisen saagan. Sarja käynnistyy uskomattoman urhealla Noble Sixillä Halo: Reachissa ja päättyy uuden vihollisen esiinnousuun Halo 4:ssä. Master Chief -saaga sisältää yhteensä 67 kampanjatehtävää kuudessa kriitikkojen ylistämässä pelissä. Moninpeli: Jokainen Master Chief Collectioniin kuudesta pelistä tuo mukanaan omat moninpelikarttansa, tilansa ja pelityyppinsä. Kokoelma sisältää tähän mennessä monipuolisimman ja laajimman Halo-moninpelin yli 120 moninpelikartalla ja lukemattomilla tavoilla pelata yhteisön luomaa Forge-sisältöä. Forge: Halon kuuluisa karttaeditori on parannettu, päivitetty ja parempi kuin koskaan. Rakenna uusia karttoja laajennetuilla toiminnoilla, lisätyllä budjetilla sekä uusilla esineillä ja luo uusia pelitapoja muokatuilla pelimuodoilla.** PC-asetukset/-optimointi: Halo: The Master Chief Collection on optimoitu PC-tietokoneille ja näyttää paremmalta kuin koskaan 4K UHD -resoluutiossa ja yli 60 FPS:n kuvataajuudella.* Muita asetuksia ovat mm. muokattava hiiri- ja näppäimistötuki, ultralaajan näytön tuki, näkökentän muokkaus ja muuta. * Tutki järjestelmävaatimuksia saadaksesi tietoja laitteiston vähimmäisvaatimuksista ja varmistaaksesi riittävän suorituskyvyn. ** Forge-tila ei ole saatavilla Halo: Combat Evolved Anniversary- tai Halo 3: ODST -peleissä.