Mega City Force
Hei, agentti. Mega City tarvitsee palveluksiasi. Oletko valmis puolustamaan lakia? Rikollisuus on riistäytynyt käsistä, kadut eivät ole puhtaita. Kaikkialla on rikollisia ja psykopaatteja, jotka ovat valmiita viiltämään kenen tahansa kurkun auki. Korruptoitunut megakorporaatio puristaa elämän ulos kansalaisista ja pyrkii saamaan koko kaupungin hallintaansa. Ainoastaan Mega City Task Force -ryhmän lahjomattomat agentit pysyvät lujana rikosaallon edessä, joka syö kaupunkia ja uhkaa nujertaa yhteiskunnan. Valitse agenttisi ja sukella tappavaan taisteluun rikollisia ja julmia pomoja vastaan päästääksesi oikeuden pedon valloilleen kaupungin pimeimmissä kolkissa. TUTUSTU DROID BISHOPIN, TIMECOP1983:N, SUBLUNARIN JA MUIDEN MUSIIKKIIN! Päihitä pomot kerätäksesi ikonisia syntetisaaltokappaleita äänikaseteilla. Aseta erityinen audiosoitin päämajaan uppoutuaksesi niiden lumoaviin melodioihin. HARDCORE-PELAAMINEN, JOSSA ON PALJON ASEITA JA PÄIVITYKSIÄ Ammu, lyö ja käytä kykyjäsi tuhota vihollisia jokaisella tasolla, josta löydät erilaisia aseita sisältäviä erikoislaatikoita. Muista kerätä rahaa vihollisilta, niitä voi käyttää kaupassa saadaksesi uusia varusteita ja erikoissopimuksia. Jokainen taso ja jokainen vihollinen on suunniteltu hiomaan taitojasi hyödyntämällä jokaisen agentin arsenaalia täysillä, varmistaen, että taistelet rikollisuutta vastaan mahdollisimman tehokkaasti. Onnistuminen vaatii nopeaa reagointia ja taktista ajattelua. JOKAISELLA AGENTILLA ON AINUTLAATUINEN TAKTINEN PELITYYLI. Ryhdy raa'aksi tappokoneeksi kuten Cyborg, jolla on kolme asepaikkaa, parannettu panssari ja magneettinen pulssi, joka keskeyttää hyökkäykset ja tainnuttaa viholliset. Ryhdy klassiseen Rookie-rooliin, jossa käytetään taktista väistelyä ja tainnutuskranaattia. Muutu nopeaksi ja äärimmäisen vaaralliseksi Scoutiksi, jonka kevyt runko ja optinen naamiointi pysyvät näkymättömissä vihollisilta ja joka käyttää lasersilmää kriittisen vahingon aiheuttamiseen, kun aika on oikea. Nämä ovat vain muutamia alusta alkaen käytettävissä olevista agenteista. Avaa lisää hahmoja, joilla on ainutlaatuisia taktisia kykyjä, kun etenet! 80- JA 90-LUVUN TOIMINTAELOKUVISTA JA VIDEOPELEISTÄ INSPIROITUNUT PIKSELITAITEEN VISUAALINEN TYYLI. Muistatko vanhat hyvät ajat, jolloin kovatoimiset toimintasankarit hoitelivat vihollisia hienoilla liikkeillä paukuttavan soundtrackin tahdissa? Koko peliä leimaa sama retrohenki. Jokainen pikseli, jokainen ase ja jokainen esine on tehty antamaan sinulle tuon nostalgisen tunteen, retrohemmoilta retrohemmoille tosirakkaudella. KORKEA UUDELLEENPELATTAVUUS, VANKKA ETENEMISJÄRJESTELMÄ JA PROSEDURAALISESTI LUODUT TASOT. Mitä tapahtuu, kun rikollisuus on kukistettu? Se palaa takaisin kostaen. Pelin suorittaminen ensimmäistä kertaa avaa uuden vaikeusasteen ja lisää latausasuja, joissa on heti tunnistettavia legendaarisia asuja. Puolusta lakia tyylillä.