Supermarket Simulator
Suunnittele kauppasi optimoiden tehokkuutta ja estetiikkaa. Päätä, mihin tuotteet asetetaan, hallitse käytävät ja varmista sujuva ostokokemus asiakkaillesi. Tilaa tuotteet pelin sisäisellä tietokoneella. Pura tuotteet, järjestä ne varastoon ja sijoita hyllyille, jääkaappeihin ja pakastimiin. Skannaa tuotteet, ota vastaan käteistä ja korttimaksuja ja varmista, että asiakkaat ovat tyytyväisiä ostos- ja kassakokemukseensa. Navigoi reaaliaikaisen markkinan monimutkaisuuksissa. Osta tuotteita hintojen laskiessa ja määritä parhaat myyntihinnat tasapainottaaksesi asiakastyytyväisyyden ja voiton. Kun alat kerryttää voittoja, harkitse niiden uudelleensijoittamista. Laajenna kauppasi fyysistä tilaa, paranna sisustusta ja sopeudu jatkuvasti vähittäiskaupan muuttuviin vaatimuksiin. Personalisoi kauppasi ainutlaatuiseksi. Mukauta lattiat, maalaa seinät, aseta kategoriamerkkejä ja paljon muuta. Kaikki asiakkaat eivät käy myymälässäsi henkilökohtaisesti. Vastaa asiakkaiden verkkotilauksiin, valmistele paketit ja toimita ne henkilökohtaisesti. Kyllästynyt maksamaan toimituskuluja tai etsimään alennettuja hintoja? Vieraile paikallisilla markkinoilla saadaksesi parhaat tarjoukset. Anna kauppasi loistaa. Puhdista lattia, vie roskat ulos ja kiillota ikkunat, jotta kauppasi on tahrattoman puhdas. Kaikki eivät ole maksavia asiakkaita. Käytä turvavälineitä, kuten kameroita ja hälytysantenneja, tai palkkaa vartijoita pitämään kauppasi turvassa anastajilta. "Supermarket Simulator" on rento ensimmäisen persoonan simulaatio, jossa jokainen yksityiskohta supermarketin pyörittämisestä herää eloon. "Supermarket Simulatorissa" jokaisella päätöksellä on merkitystä. Nouseeko sinusta tilaisuuden tarttuja, joka muuttaa vaatimattoman myymälän vähittäiskaupan voimaksi ja tasapainottaa samalla asiakastyytyväisyyttä ja taloutta?