Tutustu täysin ainutlaatuiseen ja tunnelmalliseen metsästyspeliin tässä realistisessa ja upean avoimessa maailmassa. Peliä päivitetään jatkuvasti yhdessä yhteisön kanssa. Sukella yksinpelikampanjaan tai jaa täydellinen metsästyskokemus ystäviesi kanssa. REALISTISIN AVOIMEN MAAILMAN METSÄSTYSKOKEMUS Vaella vapaasti huolella luoduissa ympäristöissä ja tutki monia erilaisia alueita ja biomeja, joista jokainen sisältää omat kasvinsa ja eläimensä. Koe yksityiskohtaisesti käyttäytyvät eläimet, dynaamiset sääilmiöt, täysi vuorokausisykli, simuloitu ballistiikka, todella realistinen akustiikka ja tuulen kantamat tuoksut. OMA JAHTI. OMAT VALINNAT Valitse erilaisista aseista, ammuksista ja varusteista ja luo täydellinen metsästyskokemus. Tarjolla on erilaisia villielämiä, kuten jäniksiä, sinisorsia, mustakarhuja, vapiteja ja hirviä, joten sinun on otettava saaliisi varusteissasi huomioon, jotta onnistut jäljittämään, houkuttelemaan ja väijyttämään eläimiä niiden ainutlaatuisen käytöksen ja ympäristön perusteella. KEHITTYY PELAAJIEN KANSSA theHunter: Call of the Wild on kehitetty läheisessä yhteistyössä yhteisön kanssa, ja se tarjoaa runsaasti maksullista ja ilmaista sisältöä, mukaan lukien metsästysalueita, metsästysvarusteita, asepaketteja ja palkintomökkejä. Uutta sisältöä ja päivityksiä lisätään säännöllisesti, joten pelaajat voivat odottaa saavansa alati kehittyvän pelikokemuksen. KUNNIOITA JAHTIA Jokaisella jahdilla on kerrottavanaan ainutlaatuinen tarina. Ikuista Layton Laken ja Hirschfeldenin metsästysalueiden jahdit esittelemällä arvokkaimpia saaliitasi tilavassa palkintomökissä tai rentoudu takan edessä, kun suunnittelet seuraavaa jahtiasi. PAREMPI YHDESSÄ Koe jopa kahdeksan pelaajan verkkomoninpeli henkeäsalpaavilla metsästysalueilla. Tee yhteistyötä ja suunnittele strategioita ystävien kanssa. Voitte myös kisata, kuka saa kaadettua vaikuttavimman saaliin. Mikä tahansa maksullinen metsästysaluepaketti on käytettävissänne, kunhan yksi metsästysjoukon jäsenistä omistaa sen.