Liquid Cats (Xbox One)
Tapaa kissa, joka mahtuu minne vain – kunhan suunnittelet reitin oikein. Liquid Cats on lämminhenkinen yhden viivan logiikkapeli, jonka tavoite on ihanan yksinkertainen: ohjaa venyvä kissa ruudukon halki ja täytä jokainen tyhjä ruutu. Valitse jokainen suunta huolella. Jokainen siirto venyttää kissaa pelilaudalla, ja yksikin väärä käännös voi jättää ruudun ulottumattomiin. Aloita hetkessä alusta, suunnittele reitti uudelleen ja nauti tyydyttävästä hetkestä, kun viimeinen ruutu täyttyy. Ratkaise 300 tasoa neljässä vaikeuspaketissa: Aloittelija – 100 rentoa johdantotasoa Keskitaso – 100 leppoisaa haastetta Asiantuntija – 50 kinkkistä koitosta Mestari – 50 vaativaa pulmaa Tasoilla ei ole aikarajaa, joten voit ratkoa pulmia omaan tahtiisi. Jos pulma saa sinut solmuun, odotusaikaan perustuva vihjejärjestelmä täyttää osan reitistä ja antaa pienen sysäyksen paljastamatta koko ratkaisua. Helposti opittava ja vähitellen haastavampi Liquid Cats sopii lyhyisiin pulmataukoihin, pidempiin iltasessioihin, kissojen ystäville ja kaikille, jotka nauttivat täydellisen reitin suunnittelusta. Venytä. Käänny. Täytä jokainen ruutu.