Skull and Bones Deluxe Edition
Deluxe Editionin sisältö: – peruspeli – Legendary Kingpin Boost* ‑tehostus, joka avaa käyttöön kolme täysin varusteltua laivaa ja runsaasti olennaisia materiaaleja ja resursseja loppupeliä varten. *Palkintoihin sisältyvän Legendary Kingpin Boostin aktivoiminen korvaa pysyvästi muun mahdollisen tililläsi aktiivisena olevan Kingpin Boost ‑tehostuksen. Legendary Kingpin Boost ‑tehostuksen voi aktivoida vain kerran per tili.