The Last Door - Complete Edition
Tässä jännittävässä, osoita-ja-napsauta -pelissä, joka on voittanut useita vuoden parhaan pelin palkintoja, voit kokea, miltä todella tuntuu olla yksin pimeässä. Viktoriaanisessa Englannissa, kun Jeremiah Devitt saa vanhalta koulutoveriltaan Anthony Beechworthilta kirjeen, joka sisältää piilotetun, merkillisen viestin, hän tietää, että jotain on vialla. Tässä jännittävässä napsautus- ja klikkaus pelissä, joka on ansainnut useita vuosia parempia pelipalkintoja, voit tuntea, mitä todella tuntuu, kun olet yksin pimeässä. The Last Door: Complete Edition sisältää kahdeksan kauhistuttavaa jaksoa okkultistista ja yliluonnollista kauhua, joka kutsuu sinut tutkimaan viktoriaanisen Englannin syvimpiä ja synkimpiä salaisuuksia. Uusia kohtauksia ja arvoituksia, parannettu grafiikka, avattavia ekstroja ja remasteroitu ääni. Tutki muinaisia kartanoita, rappeutuvia asuntoja ja kiemurtelevia, maanalaisia käytäviä vain pieni lamppu ja suurennuslasi apunasi. Uskallatko avata viimeisen oven?