Psalm 5:9-13
Astu Psalm 5:9-13 -peliin, ensimmäisen persoonan psykologiseen kauhupeliin, jossa on VHS-efekti ja kireä, ahdistava tunnelma. Ensi silmäyksellä paikka vaikuttaa tavalliselta, mutta mitä pidemmälle etenet, sitä enemmän se paljastaa todellisen luonteensa. Tutki ympäristöä, etsi anomalioita ja jatka eteenpäin, kun pelottavat asiat odottavat matkalla. Psalm 5:9-13 on lyhyt walking simulator -kokemus, joka keskittyy jännitteeseen, levottomiin yksityiskohtiin, realistiseen grafiikkaan, laadukkaaseen ääneen ja tiiviiseen kauhumatkaan, jonka voi suorittaa noin 30 minuutissa.