The Crew Motorfest
Tervetuloa Motorfestiin! Ympärivuotinen festari tarjoaa tilaisuuden nauttia autokulttuurin parhaasta tarjonnasta. TUTKI ELOISAN AVOINTA MAAILMAA HAVAIJILLA The Crew Motorfest on asettunut yhdelle henkeäsalpaavimmista paikoista maan päällä: O‘ahun saarelle Havaijilla. Liity nopeisiin katukisoihin Honolulun kuhisevassa kaupungissa, testaa maastoajotaitosi tulivuoren tuhkarinteillä tai hallitse ratojen mutkat täydellisesti. JUHLISTA AUTOKULTTUURIN KAIKKIA PUOLIA Nauti jännittävistä ajoaktiviteeteista ja valitse tapasi pitää hauskaa autojesi kanssa! Löydä pelilistoja ja sukella teemakampanjoihin, jotka vievät sinut mukanaan jännittävimpiin autokulttuurin maailmoihin. Näitä ovat mm. amerikkalaiset muskeliautot, japanilaistyyliset katukisat ja menneisyyden legendaariset koneet. KERÄÄ LEGENDAARISIMPIA AUTOJA Kisaa intensiivisissä ajokisoissa, esittele tyyliäsi, kerää kuuluisia autoja ynnä muuta! Hallitse jokainen ajohaaste ja täytä kokoelmaasi kaikkien aikojen legendaarisimmilla ajoneuvoilla.