Ufouria: The Saga 2
Upyo! Miten kaikilla on mennyt? SUNSOFTin Ufouria on palannut! – Alkuperäisen Ufourian autenttinen evoluutio! Rymyä läpi Ufourian käsityönä tehdyn huopamaailman alkuperäisen pelin luottoryhmäsi kanssa tässä sivulle vierivässä tutkimuspelissä. Kaikki ovat tietenkin tervetulleita Ufouriaan! – Seikkaile Ufourian hulvattomassa maailmassa, joka on luotu rakkaudella! Alkuperäisestä pelistä tutut hahmot ja kentät palaavat sen pikselitaiteesta ihastuttaviksi huopatöiksi muutettuina. Iron Bead -taide kunnioittaa myös alkuperäispelin nostalgista pikseli-ilmettä. Etsi kaikki erot ja yhtäläisyydet, jos olet pelannut alkuperäistä peliä! – Eri reitit jokaisella pelikerralla! Alkuperäisen pelin eri kentät vaihtuvat nyt satunnaisesti jokaisella pelikerralla, mikä tarjoaa uuden haasteen joka kerta. Uudet hahmot liittyvät ryhmääsi ja auttavat pääsemään uusille alueille, jopa sellaisille joita ei edes löytynyt alkuperäisestä pelistä! – Popoonit toimivat nyt todella tehokkaina puhdistajina! Uusi uhka... inhottavaa Bumyonia! Kiusallinen Bumyon tarttuu kaikkiin ja kaikkeen ja on melkoinen riesa, mutta Hebe ryhmineen voi hoidella sen täydellisesti Popooneillaan. Puhdista planeettaa roskaavat Bumyonit ja estä Utsujinin ilkeät suunnitelmat! * Vieraile ennennäkemättömässä Heben talossa. * Tapaa harvinaisia hahmoja, joita on aiemmin nähty vain Ufouria-taidekirjoissa. * Kokoelmatoiminto sallii vihollisiin ja niiden taustoihin tutustumisen."