Pool Ricochet
Pool Ricochet on pulma- ja biljardipeli, joka yhdistää tarkkuuden, strategian ja fysiikan nopeatempoisissa ja koukuttavissa haasteissa. Tähtää laukauksesi, laske kulmat ja käytä kimmokkeita tuhotaksesi kaikki valkoiset kohteet yhdellä laukauksella. Käytä esteitä luodaksesi nerokkaita lentoratoja, osu useisiin kohteisiin peräkkäin ja suorita jokainen taso mahdollisimman vähillä yrityksillä. Jokainen taso esittelee uuden biljardihaasteen, joka vaatii päättelykykyä, tarkkaa tähtäystä ja kulmien hallintaa. Mitä pidemmälle etenet, sitä monimutkaisemmiksi esteet muuttuvat ja sitä luovempia laukaustesi on oltava. Jos nautit biljardipeleistä, biljardista, pallopeleistä, fysiikkahaasteista, tähtäyspeleistä ja lentoratapulmista, Pool Ricochet tarjoaa kokemuksen, joka on helppo oppia, mutta vaikea hallita. Valmistele laukauksesi, löydä täydellinen kulma ja anna pallon kimmoa ruudun poikki. Pystytkö tuhoamaan kaikki kohteet yhdellä laukauksella?