Wheel World
Tervetuloa Wheel Worldiin, jossa universumin kohtalo riippuu sinun ohjaustangostasi. Sinä olet Kat, nuori pyöräilijä, jolla on vain yksi tehtävä: pelasta Wheel World täydelliseltä romahdukselta. Tutki upeaa avointa maailmaa, joka on täynnä vaikuttavia maisemia, kätkettyjä salaisuuksia ja kilpa-ajoja, joissa taitosi joutuvat koetukselle. Muokkaa polkupyörääsi loputtomalla valikoimalla erilaisia osia ja aja millaisella pyörällä haluat – keveistä vauhtipyöristä ronskeihin maastohirmuihin. Wheel World on täynnä tekemistä: - Dominoi kilpa-ajoja: haasta parhaita pyöräilyjoukkueita ja omalaatuisia kilpailijoita kovatasoisiin kisoihin, joissa jokainen sekunti on tärkeä. - Päivitä pyörääsi: tutki maailmaa löytääksesi harvinaisia osia, joista voit rakentaa tyyliisi räätälöidyn huippupyörän. - Täytä kohtalosi: hanki varastetut legendaariset osasi takaisin, jotta voit suorittaa Suuren muutoksen rituaalin ja pelastaa maailman. Pikku juttu. Kaikkea tätä säestää Italians Do It Betterin alkuperäinen ääniraita, joka antaa virtaa jokaiseen kisaan ja kuvankauniin puoliavoimen maailman tutkimiseen. On aika polkea kohti kunniaa, pelastaa Wheel Worldin henget ja auttaa universumia pysymään radallaan. Hyppää satulaan, polje kovaa, äläkä katso taaksesi.